Projektujemy opakowania
i etykiety

opakujemy Twoją markę

raf_studio / oferta / projektowanie opakowań i etykiet

Projektujemy opakowania wspierające Twój produkt 

Jesteśmy agencją graficzną. Wyspecjalizowaliśmy się w projektowaniu opakowań. Mieścimy się w Bydgoszczy, ale pracujemy dla klientów z całej Polski. Stawiamy na jakość, dobry design, wiedzę i doświadczenie. Zobacz nasze portfolio opakowań.
Jak możemy pomóc.
Zobacz poniżej, jaki zakres usług oferujemy w projektowaniu opakowań i etykiet. Zachęcamy do umówienia się z nami na niezobowiązującą rozmowę, podczas której możemy porozmawiać o ewentualnej współpracy.

Co robimy w kwestii opakowań i etykiet:

▪️ Projekt nowego opakowanie - uruchamiasz nowy biznes lub wprowadzasz nowy produkt i potrzebujesz opakowanie
▪️ Lifting opakowania - masz od dawna funkcjonujące opakowanie, ale należy już je odświeżyć.
▪️ Rozbudowa linii opakowań - masz linię opakowań i chcesz dodawać do niej kolejne produkty.
▪️ Modyfikacja opakowania - potrzebujesz zmian w swoim opakowaniu od najprostszych po zmianę grafiki.
▪️ Wykrojnik - jeżeli nie masz wykrojnika, możemy go zaprojektować dla Ciebie.

Projektujemy opakowania i etykiety dla branży FMCG:

Na co zwracamy uwagę przy projektowaniu opakowań i etykiet

W procesie projektowania trzeba połączyć cele marketingowe z adekwatnym designem. Należy zwrócić uwagę na charakter branży danego produktu, oczekiwania konsumentów, konkurencję na półce. Trzeba użyć wiedzy, doświadczenia, a także wyobraźni. Opakowanie musi być czytelne, z uporządkowaną hierarchią informacji, z odpowiednio dobranymi środkami graficznymi i atrakcyjne dla określonej grupy docelowej.

Niezwykle ważna jest spójność pomiędzy wyglądem opakowania lub etykiety, a ceną, specyfiką branży i wartościami jakie niesie marka. Opakowanie nie może mylić konsumenta co zawiera. Przykładowo opakowania spożywcze różnią się wyraźnie od kosmetyków. Posługujemy się tu pewnym kodem graficznym wspólnym dla produktów z tej samej grupy. Jednocześnie grafika opakowania musi mieć coś, co wyróżni je spośród produktów konkurencji na tej samej półce, co nada marce jakieś cechy rozpoznawalne dla konsumentów. 

Dlaczego warto nas wybrać

Indywidualnie podchodzimy do każdego projektu.

Wiedza i doświadczenie pozwalają nam oferować profesjonalne projekty.

Dotrzymujemy umów i terminów.  Jesteśm z Tobą w kontakcie.

Skupiamy się na celu i zawsze wywiązujemy się ze zlecenia.

Podpowiadmy i doradzamy. Gramy z Tobą do jednej bramki.

Jesteśmy elastyczni kiedy trzeba przyspieszyć pracę.

Nasze projekty opakowań i etykiet
 

Opakowania i etykiety spożywcze

Paczki chipsów Ocelio na stole z rozmarynem

Savex - kontynuacja lini Ocelio

etykiety

Rozwijamy linię opakowań pod marką Ocelio. To artykuły spożywcze dla osób stawiających na zdrowy tryb życia, produkcji Savex Food.
Tym razem ciekawa alternatywa dla chipsów ziemniaczanych: chipsy z soczewicy, ciecierzycy oraz owsa z różnymi dodatkami. 

Orzechowe kremy Verde Brands na stole

Verde Brands - projekty kremów orzechowych

etykiety

Dla marki Verde Brands stworzyliśmy nową linię etykiet kremów orzechowych. W skład linii wchodzi 5 smaków i kilka gramatur.
To przekąska bez dodatku substancji konserwujących, sztucznych barwników i aromatów, dla osób dbających o zdrową dietę. Projekt podkreśla naturalny i zdrowy charakteru produktu.

Opakowania farmaceutyczne

Kartoniki z suplementem Supfertil women

Exim Pharma - projekt opakowania SupFertil woman

pudełko kartonowe

Opakowania suplementów diety wspierających płodność. Pierwszy projekt w linii Supfertil to wersja woman. Projekt dla kobiet został zaprojektowany w kolorach ciemnego filetu i różu.

Kartoniki z suplementem Supfertil man

Exim Pharma - projekt opakowania SupFertil man

pudełko kartonowe

Drugi projekt w linii Supfertil. Tym razem to opakowanie suplementu diety dla mężczyzn. Górna apla w wersji męskiej jest ostro wycięta, a dominujący kolor to granat.

Opakowania słodyczy

Kolorowe opakowania żelków dla dzieci

Diana - projekty opakowań na żelki z sokiem

folia typu flow-pack

Projektowanie dla dzieci sprawia nam szczególną frajdę. Praca głównie polegała na zaprojektowaniu kilku zwariowanych, sympatycznych postaci owoców. Mocne kolory i wyrazisty brand dopełnia całości.

Pudełko śliwki w czekoldzie na stole

Jutrzenka Dobre Miasto - projekt opakowania na śliwkę w czekoladzie

pudełko typu domek i display

Śliwka w czekoladzie to najbardziej znany produkt firmy. Tym razem śliwka kandyzowana w odsłonie premium. Liternictwo brandu, złocenia i atrakcyjna fotografia nadają opakowaniu elegancki wygląd.

Opakowania przemysłowe

Opakowanie grubych pasteli

Pentel - projekt opakowania na pastele

kartonowe pudełko

Projekt graficzny na opakowanie grubych, olejnych pasteli. Pod brandem XXL powstały opakowania dla 12,16 i 24 sztuk wraz ze kartonami zbiorczymi typu display. Zrealizowaliśmy także wiele sesji zdjęciowych pokazujących produkt i jego twórcze użycie :). Zdjęcia powstały na użytek sklepu internetowego Pentela oraz social media.

opakowanie na długopisy

Pentel - opakowania na artykuły plastyczne

kartonowe pudełka

Kolorowe i dynamiczne opakowanie na zestaw różnych przyborów plastycznych dla dzieci.

Etapy projektowania opakowań w naszym studio

Założenia projektu

Na początku pracy zbieramy wszelkie informacje o Twoim produkcie lub o marce, a także o Twojej konkurencji.
Najczęściej pracujemy na bazie brifu lub wspólnie z Tobą ustalimy główne złożenia projektu i cele jakie ma osiągnąć.

ikona informacji

Wybór techniki druku

Przed rozpoczęciem projektowania ustalamy technikę druku. Każda z nich niesie różne możliwości, ale też pewne ograniczenia, których świadomość trzeba mieć na początku. Również w tym zakresie służymy doradztwem.

ikona techniki druku

Etap kreacji

Zaczynamy projektowanie. Polega ono na dobraniu odpowiednich środków graficznych dla osiągnięcia zamierzonego celu. Odpowiedni styl, adekwatna kolorystyka, krój pisma, ilustracja. Możesz tu na nas liczyć. Na tym etapie powstaje najczęściej kilka koncepcji. Projektant umiejętnie dokonuje wyboru wersji, które będą kontynuowane.
Kiedy koncepcje graficzne są gotowe,
przedstawiamy Tobie wynik naszej pracy. 

ikona etapu kreacji

Etap końcowy

Możesz wybrać najbardziej odpowiedni dla Ciebie projekt, zaakceptować lub wprowadzić zmiany.
Pracujemy, aż będziesz w pełni zadowolony z efektów.
Następnie dodajemy wszelkie obowiązkowe teksty np. składy, kody itp. Na końcu weryfikujesz całość, a w razie potrzeby nanosimy korekty. Kiedy wszystko jest ok, to otrzymujesz pliki do druku.

ikona etapu końcowego

Kreacja opakowań -
informacje potrzebne projektantowi

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Oferujemy darmową wycenę.
Dokładnie analizujemy wyznaczone przez Ciebie cele. Dobieramy odpowiedni styl i narzędzia.
Poniższe informacje będą nam pomocne do zrealizowania projektu:

▪️ rodzaj pakowanego produktu
▪️ kto jest grupą docelową
▪️ kto jest bezpośrednią konkurencją na rynku
▪️ typ opakowania 
▪️ siatka lub wykrojnik opakowania
▪️ składy i wszelkie inne teksty do umieszczenia  

Jeżeli masz wątpliwości do któregoś z punktów zawsze możemy je wyjaśnić.

Dlaczego opakowanie
jest ważne

Opakowanie spełnia kilka funkcji. Oczywista funkcja to ochrona towaru w transporcie i na sklepowej półce, zachowanie higieny, ułatwianie korzystania z zawartości itp. Drugie, nie mniej istotne zadanie, to skłonienie do zakupu i budowanie wartości marki.
Opakowanie jest pierwszą wizytówką produktu. To pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, szczególnie jeżeli produkt ma niewielkie wsparcie reklamowe. Oczywiście etykieta czy opakowanie samo w sobie jest rodzajem reklamy. Ich wyląd ma znaczący wpływ na sukces sprzedaży. Zaprojektowane zgodnie ze sztuką, lepiej będzie sprzedawać produkt.

Linia czyli system opakowań

Opakowania funkcjonują pojedynczo lub tworzą linię. W przypadku żywności linia to opakowania towarów tego samego rodzaju ale o innym smaku. Linia wymaga przemyślenia. Należy stworzyć pewien system graficzny. Decydujemy wtedy, co z grafiki jest niezmienne w całej linii. Stały w takich przypadkach najczęściej jest układ głównych elementów graficznych: logo, brand, nazwa itd. Różnice poszczególnych np. smaków możemy oznaczyć np. poprzez kolor tła, typografii, innym zdjęciem bądź ilustracją. Nie ma tu jednej, stałej reguły. Ważne aby linia była konsekwentna graficznie.

Zaufali nam

Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Unitop
Pentel
Bogutti
Savex foods
Ocelio
exim pharma
Laktopol
Jutrzenka Dobre Miasto
primax
Gran-pik
Liwocz
Air Fair
OKT
logo deimic
Laboratoria Natury
Agros

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz projektu graficznego opakowania. Skontaktuj się z nami, a porozmawiamy na ten temat.

Telefon

+48 504 857 576

Adres

Raf Studio
ul. Kleniowa 15
85-436 Bydgoszcz

Pracujemy

8:00 - 16:00

Obserwuj nas

Copyright © 2023 RAF STUDIO :: projektowanie graficzne

Landing Page Builder